Informatie

Inleiding Competities Jeugdclub Bestuur Clublokaal Contributie Clubblad Internet

Inleiding

Schaakvereniging Voorschoten is een gezellige schaakclub met ongeveer 100 leden, waaronder 50 jeugdleden. Iedere donderdagavond vanaf 19:45 tot 24:00 uur treffen wij elkaar in buurthuis en activiteitencentrum De Boschbloem.
Een schaakclub voor iedereen, jong en oud, man en vrouw, beginner of gevorderde, hartstochtelijke clubschaker en/of wie eenvoudig wat ontspanning zoekt. Belangstellenden zijn altijd welkom op de club voor een partijtje en een praatje. Loop eens binnen! Er is altijd iemand aanwezig om meer informatie over de club te geven. Een goede schaker te zijn is echt geen noodzakelijk gegeven!
Voor een ieder die niet gelijk lid wil worden organiseren we jaarlijks de Piet Houweling beker en Bas Maat bokaal. Dit toernooi is ook open voor niet-leden.

Competities

Bij de senioren wordt er gedurende het jaar in 5 competities gespeeld:

Jeugdclub

De jeugdclub speelt iedere vrijdagavond (buiten de schoolvakanties) van 19.15 u tot 21.00 uur in Het Vliethuis. Het adres is Professor Einsteinlaan 2F, 2251 VG in Voorschoten.
Er zijn schaaklessen, er worden schaakdiploma's gehaald en de kinderen kunnen zich uitleven achter en rond het schaakbord. De actuele standen staan ook online.

Op de algemene ledenvergadering zijn de volgende bestuursleden gekozen:

Voorzitter Secretaris / Wedstrijdleider

Senioren, niet hoofdlid € 60,00
Studenten, MMS, junioren € 60,00
Junioren, 2e lid uit een gezin € 45,00

De contributie graag overmaken naar de penningmeester Henk Schouten.

Clubblad

Man & Paard, het clubblad en trots van Schaakvereniging Voorschoten, komt zo'n 4 keer per jaar uit. Het bevat allerlei wetenswaardigheden over de schaakclub, partijen van clubspelers, leuke voorvallen en aankondigingen van het bestuur. Het clubblad wordt gemaakt voor u maar ook door u.

Alle opmerkingen en uw kopij kunt u sturen naar Sander Hilarius. Ook voor plaatsing van een advertentie kunt u met hem contact opnemen:

Redactie: Sander Hilarius

Man & Paard

email: manenpaard@svvoorschoten.nl

Internet

Als u uitslagen, verslagen of foto's heeft voor de site, stuur het vooral naar me op! Ook voor vragen en/of opmerkingen kunt u me mailen.

Webmaster: Peter Wilschut
email: webmaster@svvoorschoten.nl